Пералік паслуг аказваемых дзяржаўнай установай "Рэспубліканскі рэабілітацыйны цэнтр для дзяцей-інвалідаў"

Пералік медыка-рэабілітацыйных паслуг, якія аказваюцца цэнтрам.

  • Кінезатерапия (у тым ліку на спецыялізаваных рэабілітацыйных трэнажорах, адаптаваных спартыўных трэнажорах, выкарыстанне методык Текорюса, Бабота і Кэбота, апарата Гроса, рэабілітацыйных касцюмаў«Адэлі» і «Атлант»), ровар-унікум «Анёл-СОЛА».
  • Трэніроўкі з выкарыстаннем методык дыягнаставання, планавання, распрацоўкі індывідуальных праграм заняткаў на рабатызаваных рэабілітацыйных сістэмах «Ціма», «Пабла», «THERA-Trainer»
  • Выпрацоўка навыкаў самастойнай хады на трэнажоры «ІМІТРОН»
  • «Дынамічны параподыум»
  • Аднаўленчая тэрапіі пальцаў рук на рабатызаваных рэабілітацыйнай сістэме з зваротнай сувяззю «Amadeo»
  • Трэніроўка ніжніх канечнасцяў з выкарыстаннем электрастымуляцыі цягліц на педыятрычным велоэргометре для дзяцей ад 4 да 12 гадоў
  • Расслабляльныя і корригирующие кладкі з пяском
  • Індывідуальныя і групавыя заняткі ЛФК
  • Масаж
  • Гідракінезатэрапія
  • Адаптыўная фізічная культура

Апаратная электратэрапія:

  • лазератэрапія;
  • святлолячэнне «Біяптрон»;
  • КВЧ-тэрапія;
  • магнітатэрапія;
  • дарсонвалізацыя;
  • электралячэнне;
  • крыятэрапія;
  • электрастатычны масаж сістэмы «ХІВАМАТ».

Водалячэнне:

  • ванны мінеральныя, лекавыя;
  • ванны жамчужныя;
  • ванны віхравыя агульныя, нажныя і ручныя;
  • падводны душ-масаж.

Цеплалячэнне:

  • парафінавыя, азакерытавыя аплікацыі;
  • тэрапія ў сучаснай сауне.

Рэфлексатерапія:

  • класічная рэфлексатерапія;
  • лазерапунктура;
  • КВЧ-пунктура;
  • акупрессура (кропкавы масаж).

Музыкатэрапія:

  • выкарыстанне кушэткі для рэлаксацыі з гукавым масажам.

Тэхнічныя сродкі кампенсацыі:

  • крэслы-калыскі, ходзілкі, артэзы, тутора.

Пералік сацыяльных і псіхолага-педагагічных паслуг, што аказваюцца цэнтрам.

  • Развіццё навыкаў самаабслугоўвання, працоўных навыкаў і ўменняў, неабходных у паўсядзённым жыцці, правядзенне мерапрыемстваў па максімальнаму іх прывіццю ў дзяцей-інвалідаў (праграма Мантэсоры).
  • Развіццё незалежнасці (самастойнасці), сацыяльна-працоўная адаптацыя
  • Эргатэрапія (праца з глінай, графіка, шыццё, вязанне, макрамэ, бісерапляценне, праца з скурай, кампутарны гурток)
  • Ізотэрапія (маляванне алоўкамі, фарбамі, нетрадыцыйныя метады малявання: пальчыкавыя фарбы, вітражныя маляванне).
  • Праца педагога-выхавацеля (гуртковая дзейнасць па развіцці творчага патэнцыялу дзіцяці, экскурсіі, наведванне выстаў, кінатэатраў, музеяў, аказанне інфармацыйнай і кансультацыйнай дапамогі бацькам).
  • Праца педагога-псіхолага (псіхадыягностыкі, кансультацыі, індывідуальная і групавая работа, трэнінгі)
  • Выкарыстанне метаду нейрослуховой стымуляцыі ТОМАТIS
  • Карэкцыйна-развіваючая работа настаўніка-дэфектолага
  • Праца сацыяльнага педагога (арганізацыя культурна-масавых мерапрыемстваў, правядзенне заняткаў па кинологотерапии, узаемадзеянне з грамадскімі і дзяржаўнымі арганізацыямі).
  • Праца музычнага кіраўніка (карэкцыйная работа, арганізацыя святочных мерапрыемстваў)
  • Комплексная прафесійна арыентаваная дыягностыка і навучанне навыкам прафесіі.